Být Copywriter není tak složité, jak se může zdát


Práce textařů, kteří pracují ve firmách zabývající se SEO optimalizací musí zvládat mnohé. Nejčastějším úkolem těchto specialistů je tvorba textů na zakázku. To, o jaké texty půjde, rozhoduje vedoucí či projektový manažer, který textařům tyto texty zadává. Pokud to bude něco náročnějšího nebo naopak něco jednoduššího, to už nezávisí ani tak na textaři, jako právě na tom, kdo práci zadává. V podstatě je možné říci, že právě klient je ten, kdo určuje, zdali bude mít SEO Copywriter náročnou práci nebo nikoliv.

google

Při rozmyslu, zdali být textařem nebo nebýt, byste si měli uvědomit, jak na tom jste, pokud jde o fantazii či písemný projev. Právě ten je nejdůležitější, pokud jde o psaní cílených textů s určitou pointou. Stejně tak se nesmí zapomínat na gramatickou a pravopisnou správnost, bez které byste nemohli žádný text publikovat.

Kromě těchto vlastností by měl být kvalitní Copywriter i takový:

Musí dodržovat termíny dodání své práce = Klienti jsou totiž netrpěliví a své texty chtějí mít připravené do časového limitu, který si sami určí.

Nesmí kopírovat cizí texty = Je to nejenom nemorální, ale Google či jiné nástroje následně SEO firmy penalizují za to, že publikují duplicitní obsah.

Ideální je schopnost rychlého pochopení věci a učení se = Textař musí občas vypracovat i takový článek, o jehož tématu nikdy v životě neslyšel

Čím rychlejší psaní na klávesnici, tím lépe = Copywriteři jsou nejčastěji placeni úkolově, nikoliv hodinově, a proto rychleji hotová práce je výnosnější.

online marketing

Jsou to jenom některé vlastnosti, na které byste měli myslet, když uvažujete o práci textaře. Každá firma má sice jiné požadavky, avšak tyto výše uvedené jsou opravdu výhodou, pokud se chcete této práci věnovat ve větší míře než jako nějaký menší přivýdělek. Když to však myslíte vážně, neváhejte kontaktovat nějakou firmu zabývající se těmito službami, možná vyhoví vašemu požadavku.